Gent Golden Prinsenhof

Kiwanis > Activiteiten > 240214 Valentijn De Sluis Onze Thuis

240214 Valentijn De Sluis Onze Thuis

Ter gelegenheid van Valentijn 2024 heeft onze club een Valentijnfestijn gesponsord voor de doelgroep van De Sluis- Onze Thuis en hun vrijwilligers.
De drijvende kracht achter De Sluis- Onze Thuis Ria Van Overbeke had met haar team van vrijwilligers gezorgd voor een schitterende organisatie. De tafels waren in het thema Valentijn versierd. De chef-kok Marie-Lou zorgde met haar keukenteam voor een lekker diner:

• Aperitief met Knabbeltjes
  • Slaatje Perzik tonijn
  • Tomatenroomsoep met balletjes
  • Tong in Madeirasaus met kroketjes
  • Valentijndessert
  • Koffie met Cake.

...Maar nog belangrijker was dat iedereen kon genieten van de gezelligheid en de hartelijkheid aan de tafels!
    ...En van het fotomoment met het grote Valentijnhart!

• Luc, Evelyn, Pascal en Hilda hebben een 50-tal geschenkpakjes klaargemaakt voor de mensen van de doelgroep, met snuisterijen en verzorgingsproducten:  van harte dank daarvoor!
      Zij sponsorden ook die inhoud en Jacques Gouwy heeft de mooie verpakking gesponsord.
      Ook daarvoor van harte dank.