Gent Golden Prinsenhof

Kiwanis > Activiteiten > 231023 Charter Kiwanis Jabbeke Vier Winden

231023 Charter Kiwanis Jabbeke Vier Winden

Beste K vriendinnen en vrienden,

Vele jaren Kiwaniër  zijn hebben mij geleerd dat korte toespraken, meestal de beste aandacht krijgen.

Namens onze  (deze middag geïnstalleerde ) Voorzitter André en alle leden van Kiwanis Gent  Golden Prinsenhof kan ik u verzekeren  dat wij als enige Gentse GOLDEN club fier en gelukkig zijn het peterschap van Jabbeke “Vier Winden” te hebben opgenomen.

Inmiddels hebben wij ook het peterschap aanvaard voor een Golden Club  in Limburg  : Golden Martinus Genk .Wij zijn blijkbaar heel geliefd in West Vlaanderen en in Limburg.

Jabbeke “Vier Winden” telt vele van onze jarenlange vrienden in de Kiwanis familie

Onze club Prinsenhof bestaat nu 6 jaren met als motto “ We Build”, een vroeger thema bij Kiwanis, uit de jaren 70-80 van de vorige eeuw.

WANT, wij willen  in Kiwanis “bouwen” :

- aan oprechte vriendschap  voor elkaar ;

- aan zorgen voor elkaar en voor de harde wereld , waarin we leven ;

- aan een stevige brug  tussen oud en jong.

Wij hopen dat jullie ons daarin zullen volgen !

Luc Joos

Jabbeke, 23 oktober 2023