Torhout Houtland

Kiwanis > Fundraising

DE FUNDRAISING ACTIVITEITEN

CHAMPAGNEVERKOOP : Een belangrijke FUNDRAISER is de champagneverkoop, onder de leden van de eigen club, aan die van andere clubs, maar ook op de lokale kerstmarkt. Via het bestelformulier kunnen bestellingen ook on-line doorgegeven worden.

LENTEFEEST  30 maart 2019: Ons lentefeest vindt voor de derde maal plaats op het domein Vossenberg te Hooglede. Dit feest waarop jaarlijks +/- 800 mensen aanwezig zijn kan rekenen op een trouwe aanhang. Mede door hun steun en aanwezigheid, kan Kiwanis Torhout-Houtland elk jaar opnieuw WONDEREN verrichten.

PRIVATE GIFTEN: Via private giften kunt u de club ondersteunen en uw steentje bijdragen aan een beter wereld voor de vele kinderen die het nodig hebben.

KLETSE MUUS: Kiwanis Torhout-Houtland brouwt zijn eigen bier. Te koop bij alle leden en in de betere drankenhandel.

Eveneens te degusteren in een select aantal horecazaken.

Aanmelden voor leden:

Gebruikersnaam: