Avelgem Land van Streuvels

Massagedag 25 februari 2018
Kiwanis > Nieuws

Kerstmaaltijden 2022

In de week voor Kerst werden in Vork zo’n 1000 maaltijden klaargemaakt onder deskundige leiding van Joost en Charlotte. Op vrijdag 23 december werden 790 maaltijden door onze ploeg verdeeld en naar Surplus+ Zwevegem en de voedselbanken/OCMW’s van Spiere-Harlekijn, Kluisbergen en Anzegem. Overal waren we hartelijk welkom. Afronden deden we op de Waterhoek in Avelgem, daar was er nog plaats in de herberg. Den os en den ezel hebben we niet gezien.

Dans la semaine précédant Noël, environ 1000 repas ont été préparés à Vork sous la direction experte de Joost et Charlotte. Le vendredi 23 décembre, 790 repas ont été distribués par notre équipe et envoyés à Surplus+ Zwevegem et aux banques alimentaires/OCMW de Spiere-Harlekijn, Kluisbergen et Anzegem. Nous avons été chaleureusement accueillis partout. Nous nous sommes rassemblés au Waterhoek à Avelgem, il y avait encore de la place dans l'auberge. Nous n'avons pas vu le boeuf et l'âne !

In der Woche vor Weihnachten wurden in Vork unter der fachkundigen Anleitung von Joost und Charlotte etwa 1000 Mahlzeiten zubereitet. Am Freitag, den 23. Dezember, wurden 790 Mahlzeiten von unserem Team verteilt und an Surplus+ Zwevegem und die Lebensmittelbanken/OCMWs von Spiere-Harlekijn, Kluisbergen und Anzegem geschickt. Wir wurden überall herzlich empfangen. Wir trafen im Waterhoek in Avelgem ein, im Gasthof war noch Platz. Ochs und Esel haben wir nicht gesehen.

Í vikunni fyrir jól voru um 1000 máltíðir útbúnar í Vork undir sérfræðileiðsögn Joost og Charlotte. Föstudaginn 23. desember var 790 máltíðum dreift af teymi okkar og sendar til Surplus+ Zwevegem og matarbankanna/OCMW í Spiere-Harlekijn, Kluisbergen og Anzegem. Alls staðar var tekið vel á móti okkur. Við komum saman við Waterhoek í Avelgem, enn var pláss í gistihúsinu. Við höfum ekki séð uxann og asnann.

Aanmelden voor leden:

Gebruikersnaam: