Zaventem Airport

leden3
Kiwanis > Nieuws

Vriendschap & Verdraagzaamheid

Het antwoord hierop is klaar en duidelijk JA.

Met 32 heel vroeg op zaterdagmorgen vertrekken om na een vlucht met tussenstop toe te komen op de luchthaven van Moskou. Dankzij de perfecte organisatie van ons Olga stond daar al een bus op ons te wachten om het ganse gezelschap gedurende 3 dagen van het Bolshoi theater via het Rode Plein naar het Kremlin te brengen.

Gids Evgenia omzeilde met gemak de vele plaatsen waar aanschuiven een evidentie was. Maaltijden zijn met gemak verorberd en waar nodig werd al eens een glas gehoffen op de vriendschap. Zelfs een danspas kwam er aan te pas, met een Russische partner wel te verstaan. Op dag 4 werd onze verdraagzaamheid op de proef gesteld na een nachtelijke treinrit van Moskou naar Sint Petersburg.

En kijk, geen enkel probleem voor deze groep. Dus gingen we terug de bus op om prachtige foto's te maken van plaatsen waar je niet elke dag komt. Ook de Hermitage heeft nu kennis gemaakt met Kiwanis Zaventem-Airport

Aanmelden voor leden:

Gebruikersnaam: