Sluit dit zoekvak.

Kiwanis Kids Day kalender

Wat is Kiwanis Kids Day ?

In 2013 organiseerde Kiwanis club Tournai Picardie als sociale actie een speeldag voor maatschappelijk kwetsbare kinderen tussen 6 en 12 jaar uit hun regio.

Het werd een overweldigend succes :  meer dan 200 kinderen brachten de dag van hun leven door op het domein van Pairi Daiza !

Kiwanis clubs uit de divisies Namen, Luxemburg en Limburg volgden dit voorbeeld en organiseerden ook in hun regio zo’n sociale actie.  Zij nodigden kinderen uit instellingen en scholen uit en zorgden voor een fantastische dag. Het ‘Kiwanis Kids Day’ evenement was geboren !

28 april tot 5 mei 2024:
KIWANIS Enfants à la mer in DE PANNE – organisatie van divisies Namen, Hainaut Est, Hainaut Ouest
info : Francine Versavel (KC Le Roeulx Ville Princiere – francine.versavel@gmail.com)

4 mei 2024
KIWANIS KIDS DAY in Eifelpark Gondorf
– organisatie KC Eisleck – info : Patrick Niederkorn – kiki@pt.lu

8, 9 en 10 mei 2024
pecial Olympics Belgium in La Louviere
– info : Martin Duflou (KC Brugge Vives – martin@duflou.be)

25 mei 2024
KIWANIS KIDS DAY in Pairi Daiza
– organisatie + info : Matthieu Boutiau (KC Tournai Picardie – mathieu.boutiau@kiwanis.be)