Tienen Hageland

Kiwanis > sociale doelen > fundraising

fundraising

nieuwjaarsconcert

Elk jaar organiseren wij begin januari een kwalitatief hoogstaand nieuwjaarsconcert. Dit event is onze belangrijkste activiteit van het jaar, en is ook reeds vele jaren een begrip geworden in de Tiense regio.

champagne-actie

Tegen heel scherpe prijzen verkopen wij onze verschillende types champagne "Jean Yves de Carlini" , al dan niet in in combinatie met onze geselecteerde rode en witte wijnen. Het huis en de kelders van de familie De Carlini liggen in Verzenay in de Montagne de Reims waar vooral pinot noir wordt verbouwd. De lijst van onderscheidingen van dit champagne- huis is lang, zo ondermeer van de Guide Hachette des Vins, en de Revue des Vins de France.

moederdagactie

Op moederkesdag is het feest voor alle moeders en willen we hen verwennen en in de bloemen zetten met overheerlijke pralines, een bloemenplantje en een fles champagne. De opbrengst gaat integraal naar vooropgestelde sociale doelen.

andere acties

Indien we opportuniteiten zien  om andere interessante activiteiten te organiseren, dan zullen we dit ook doen na beslissing van onze algemene vergadering.

Zo hebben we in december 2014 meegedaan aan de kerstmarkt in Tienen, en hebben er onze champagne en andere dranken, alsook culinaire hapjes zoals o.m. scampi's en escargots, verkocht. En in juni 2015 organiseerden we de zeer boeiende lezing "Arm en Rijk" van Jan Leyers.