Sint-Truiden Haspengouw

Kiwanis > Geschiedenis > Vergaderingen

Vergaderingen

In het begin vergaderde de club in de "Abtkelder" onder het restaurant Astoria op de hoek van de Grote Markt. De meestal nogal luidruchtige discussies hebben daar onder de gewelven weergalmd tot in 1982.

Dan werd er verhuisd naar het restaurant "De Fakkels" in de Stationstraat. Het decor was nu erg "chic" geworden in dit luxueuze gelambriseerde salon van een "stadspaleis".

Door een verandering van uitbater in 1989 verhuisde de club dat jaar op tweede kerstdag naar de Gebrande Winning, een historische Haspengouwse vierkantshoeve op de Zepperenweg, omgebouwd tot restaurant.

Na meer dan 20 jaar werd een laatste keer van locatie gewisseld in 2012. Nog steeds vergadert onze club in de Roosbeekhoeve in Zepperen.