Hasselt de Langeman

Kiwanis > Nieuws

Uw Kiwanis-hart voor een kind!!

Binnenkort is het weer zo ver, de gezellige sfeer van pakjes, van het op zoek gaan naar het gepaste geschenk voor onze geliefden.
De gezonde zenuwen bij de kinderen, of de Sint, of de Kerstman hen toch maar niet gaat vergeten.
Wij weten echter ook dat voor veel kinderen van bij ons dit niet zo is.

Kiwanis Hasselt De Langeman bestaat reeds 40 jaar.
Elk jaar opnieuw zetten wij ons belangeloos in voor kinderen wiens ouders het moeilijk hebben.
Onze speculaasactie hebben wij een extra positieve noot gegeven.

Met 40 leden gaan we de uitdaging aan om alle kinderen van Hasselt via de samenwerking met Sint-Vincentius een KIWANIS speculaashart te bezorgen.
Uiteraard werken wij daarvoor samen met de zwarte pieten van Sinterklaas in eigen persoon en mogen we het rendierengespan van de Kerstman even lenen.
Naast deze materiële ondersteuning zoeken wij ook mensen met een groot hart.

Zo dachten wij aan U….

DOE HET ONMIDDELLIJK EN MAAK EEN KIND IN HASSELT GELUKKIG!!

EEN NIEUWE UITDAGING

Schenk uw kiwanis speculaashart aan één van deze jonge mensen.

Door overschrijving van 9 € op rekeningnummer BE 84-7350-0261-6459 geeft u UW Kiwanis Speculaashart aan één van de 330 kinderen in Hasselt die het moeilijk hebben.
Uiteraard kan u meerdere harten schenken of kan u voor U of uw familie of bedrijf ook een bestelling plaatsen.
De opbrengst gaat naar onze sociale doelen.

Meer info vindt u op onze flyer of op https://www.facebook.com/Eenhartvooreenkind?fref=ts

Aanmelden voor leden:

Gebruikersnaam: