Artemis Leuven

Contact:
det_raymaekers@hotmail.com

Vergaderingen:
Eerste donderdag en derde woensdag van de maand.
Restaurant De Laurier, Tiensesteenweg 274, 3360 Lovenjoel

Serviceclub KIWANIS LEUVEN ARTEMIS geeft reeds 20 jaar financiële ondersteuning aan diverse sociale projecten uit eigen regio.

De voorbije jaren konden we door uw gulle bijdragen volgende projecten ondersteunen:

Special Olympics Belgium - Fonds voor Geestelijke gezondheid voor kinderen en jeugd in Leuven - Stapje in de wereld - Sociaal fonds voor hematologische aandoeningen (Sofhea) - Centrum voor ontwikkelingsstoornissen (COS) in Leuven - Interservice Leuven (Levensloop) - Eliminate (Kiwanis the-eliminate-project) - Rondoufonds voor Duchenneonderzoek - Jongvolwassenenwerking in Leuven.

ACTIVITEITEN 2022

Serviceclub Kiwanis Leuven Artemis organiseert samen met Kiwanis club Oud-Heverlee en Fifty-one club Leuven een vaderdagactie (12 juni 2022).

De opbrengst gaat integraal naar De Bakermat Leuven.

VZW De Bakermat (https://debakermat.be) is in 1983 opgericht als een Expertisecentrum rond zwangerschap, geboorte en borstvoeding om vrouwen beter te informeren, te omkaderen en te ondersteunen tijdens hun zwangerschap en na hun bevalling.

De drie serviceclubs hebben vier cadeaupakketten in uiteenlopende prijsklassen samengesteld als mooi geschenk voor vader:

• - een fles mousserende wijn Chardonnay Meerdael en een doosje pralines voor 25 euro
      • - 4 flesjes ambachtelijk Witlov-bier en een glas voor 25 euro
      • - een fles mousserende wijn Chardonnay Meerdael wit én een unieke fles mousserende wijn Chardonnay Meerdael rosé plus een doos pralines voor 45 euro
      • - 4 flesjes ambachtelijk Witlov-bier, een glas én een handige multitool - mét flesopener - voor 45 euro.

De drie serviceclubs zorgen ervoor dat de geschenken in het vaderdagweekend afgeleverd worden.

Bestel vóór 30 mei en geef zo een mooi geschenk op vaderdag!

Klik hier om uw geschenk voor vaderdag te bestellen

Vragen? Lid worden?

Voor vragen en opmerkingen, of indien u wenst lid te worden kan u de club contacteren via één van onze leden (zie ledenpagina)

Aanmelden voor leden:

Gebruikersnaam: